Samsung S10 are probleme cu scannerul de amprenta

/, Blog, Samsung/Samsung S10 are probleme cu scannerul de amprenta

Au aparut si primele probleme raportate la cele mai nou flagshipuri Samsung, S10 si S10+. Unii utilizatori au reclamat faptul ca telefoanele lor tinute in buzunar au detectat atingeri ale ecranului ca fiind incercari de a le debloca prin intermediul scannerului de amprenta integrat in ecran.

Unii au descris cum au simtit vibratiile corespunzatoare mesajului ca amprenta nu a fost recunoscuta in timp ce isi tineau telefoanele in buzunarul pantalonilor cu ecranul catre picior. Dincolo de acest efect suparator, nu putini din cei care au raportat acest comportamnet anormal s-au plans si de faptul ca el are tendinta de a goli bateria mult mai repede decat se asteptau.

Altii s-au trezit ca pornise camera telefonului, care poate fi activata in mod normal fara ca ecranul sa fie deblocat. Este posibil ca textura buzunarului pantalonilor sa fie interpretata de senzorul ultrasonic ca fiind una asemanatoare unei amprente, si astfel telefonul sa ruleze rutina de scanare a amprentei pentru deblocare. In alte cazuri, utilizatorii au raportat ca gestul Tap to Wake fusese cel care pornise camera, aceasta aplicatie consumand si mai mult curent.

Deocamdata se pare ca aceasta problema ar fi una legata de firmware si nu de hardware, intrucat o mare parte a plangerilor venisera din Statele Unite. Totusi, potrivit unui sondaj online al lui Sammobile, utilizatorii din afara US care au raportat probleme au fost de trei ori mai multi decat cei din Statele Unite. Desigur aici trebuie luata in calcul si structura audientei acestui website.

Samsung a declarat ca investigheaza aceste cazuri si va veni cu o solutie in cel mai scurt timp. Pana la rezultate concludente si un eventual, update de firmware, producatorul koreean recomanda dezactivarea functiilor Tap to Wake si Always On Display, insa aceasta solutie nu pare sa ii fi multumit pe cei care au platit mai bine de 1000 USD pe aceste telefoane.

Pana la un update venit de la producator, cea mai buna idee e sa urmati sfaturile fabricantului, caci inca nu e cazul sa vizitati un service Samsung. Sau poate o husa care acopera ecranul ar putea sa va scuteasca de necazuri, cel putin pentru moment.